№
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний матеріал
|
Аудіювання
|
Читання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
Unit 3. Your preferences.
Шкільна бібліотека. Музика
|
33
|
10.01
|
Книга-наш друг і вчитель
|
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general
|
|
|
ex.1, p.114; ex. 3, p.116
|
ex. 2, p.116
|
|
ex.4, p.117
|
34
|
13.01
|
Різноманітність жанрів
|
an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional
|
|
|
ex. 5, p.117; ex. 6,7, p.119
|
ex. 8b,9, p.121
|
ex.8a, p.121
|
ex.4, p.123
|
35
|
17.01
|
Біографії відомих літературних особистостей
|
Inspired, due to, the success, achieve, essay, inspiration, noble
|
Active and Passive Voices.
Present Simple Passive
|
|
|
|
ex.1, 2, pp.122
|
ex.4, p.123
|
36
|
20.01
|
Чи хороший ти читач?
|
|
|
|
ex.3, p.123
|
|
ex.4-6, pp.123-125
|
ex.7, p.125
|
37
|
24.01
|
У бібліотеці
|
|
|
ex.1, p.125; ex. 2a, p.126
|
ex.1, 2, pp.125-126
|
ex.5, p.127
|
ex.2b-4, p.127
|
to retell about A.Milne
|
38
|
27.01
|
Що ти любиш читати
|
an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography an imagination, truthful, true-to-life; to hold smb’s attention / interest; right after smth
|
|
ex.2, p.129
|
ex.2, p.129
|
ex.1, p.129; ex.3a,4, pp.130-131
|
ex.7, p.128
|
Розповісти про улюбленого автора або про книжку
|
39
|
31.01
|
Музика навколо нас
|
concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer
|
|
|
ex.1, p.137
|
ex.2b,c,p.138
|
ex. 1c,2, p.138;
|
ex.3, p.139
|
40
|
03.02
|
Чи захоплюєшся ти музикою?
|
|
|
ex.4, p.140
|
|
ex.6,7,pp.140-141
|
ex.5, 6b,c, pp.140-141
|
ex.7, p.141
|
41
|
07.02
|
Місце музики в твоєму житті
|
|
|
ex.1, p.141; ex.2, p.143
|
ex.1, p. 141; ex.2, p.143
|
ex.1c, p.142
|
ex.3,4, p.144
|
Розповісти про улюбленого музиканта
|
42
|
10.02
|
Відомі музиканти
|
|
Past Simple Passive
|
|
ex.6,7, pp.145-146
|
ex.5, p.145
|
ex.1, 2, p.147
|
ex.4, p.147
|
43
|
14.02
|
Різні музичні уподобання
|
|
|
|
|
|
Ex.5,6, p.148
|
Розповісти про улюбленого музиканта і його музичний стиль
|
44
|
17.02
|
Музичні стилі
|
|
|
ex.1-3, p.149
|
|
|
ex.2, 3b, p.149
|
Знайти інформацію про славетних «Beatles»
|
45
|
21.02
|
Народжені з піснею
|
|
|
ex.4c, p.151
|
ex.4a, p.150
|
ex.4, p.150; ex.6, p.153
|
ex.5,6, p.153
|
Знайти інформацію про українських співаків
|
46
|
24.02
|
Мої літературні та музичні смаки
|
|
|
|
ex.7a, p.153
|
ex.7b, p.154
|
|
ex.8, p.155
|
47
|
28.02
|
Мої уподобання
|
To lean over, to give a hand, to walk out
|
|
ex.1, p.155
|
ex.1b, p.157
|
ex.2, p.157
|
ex.4, p.158
|
ex.5, p.159
|
48
|
03.03
|
Урок корекції знань, умінь, навичок
|
|
|
ex.4, p.165, 12c,p.170
|
|
ex.3, p.165
|
ex.1,3c p.164-165
|
ex.12a, p.169, написати е-мейл
|
49
|
07.03
|
Час для читання.
«A biography of Agatha Christie»
|
|
|
|
ex.5,6, p.177
|
ex.4, p.175
|
ex.7, p.177
|
ex9 p.177
|
UNIT 4. BROADEN YOUR MIND!
Засоби масової інформації.
|
50
|
10.03
|
Газети як засоби масової інформації
|
a compositor, a correspondent, a machine,, to deliver, to print; means of communication
|
|
|
ex.1b, p.182
|
ex.1a, p.182; ex.5b, p.184
|
ex.2-5a, pp.183-184
|
ex.5b, p.184
|
51
|
14.03
|
Українська преса
|
a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals)
|
|
|
ex.2, 3, p.185
|
ex.1, p.185; ex.4,5, pp.187-188
|
|
ex.6, p.188
|
52
|
17.03
|
Засоби масової інформації Великобританії
|
finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth
|
|
ex.1, p.189
|
ex. 3, 4a, p.190
|
ex.4b, 5, p.191
|
ex.2, p.189
|
Розповісти про ЗМІ, яким ти надаєш перевагу
|
53
|
21.03
|
Засоби масової інформації США
|
|
Mixed Tenses
|
|
ex. 3a, p.195
|
ex. 3с, p.195
|
ex.1-6, pp.191-194
|
ex.7, p.193
|
54
|
24.03
|
Улюблені журнали
|
Creativity, a gadget, amazing, to encourage, to establish, to care about somebody
|
|
|
ex. 3a, p.195
|
ex. 1, 2, p.194; ex. 3b,c, p.195; ex. 4, p.196
|
|
ex. 8, p.198
|
55
|
04.04
|
Географічний прогноз
|
Назви країн, a fisherman, an industry, an inhabitant, population, a sailor, to inhabit, to be proud of, to be buried
|
Definite article with geographical names
|
ex.2 , p.205
|
ex. 1, p.200
|
ex. 2, p.200
|
ex.3, pp.201-202
|
ex.5, p.202
|
56
|
07.04
|
Найвідоміші британські міста
|
|
Simple Tense Passive forms
|
Ex.6,7 , p.206-207
|
ex. 2, p.209
|
|
ex. 3,4,5, p.209-210
|
ex. 6-7, p.210
|
57
|
11.04
|
Об’єднане Королівство Великобританії та Північної Ірландії
|
Climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround
|
|
|
ex. 1-2, 4p.212,214
|
ex. 3, p.214
|
|
Розповісти про Великобританію
|
58
|
14.04
|
Великобританія: географічне положення і клімат
|
|
|
|
|
ex. 7, p.217
|
Написати
короткий твір
|
Скласти і записати вікторину з 12 запитань про Великобританію
|
59
|
18.04
|
Україна – моя Батьківщина
|
Ex.4 p.214
Names of the countries and rivers; nationalities; square kilometre
|
|
|
ex. 7, p.217
|
ex. 6, p.216
|
ex. 5, p.216
|
Розповісти про Україну
|
60
|
21.04
|
Географічне положення та клімат України
|
An area, a border, a territory, flat, major, mountainous, to stretch
|
|
|
ex. 8, p.218
|
Скласти діалог з теми
|
Написати кілька речень про положення та клімат нашого регіону
|
Скласти і записати вікторину з 12 запитань про Україну
|
61
|
25.04
|
Факти з історії моєї держави
|
ЛО з теми
|
|
Текст
|
|
Поставити запитання однокласникам за прочитаним
|
|
Знайти інформацію про визначні місця України
|
62
|
28.04
|
Визначні місця в Україні
|
Назви місць
|
|
Перегляд презентацій
|
|
Поставити запитання однокласникам за переглянутим
|
Написати кілька речень про місце, яке б ти хотів відвідати
|
Створити презентацію про визначні місця Великобританії
|
63
|
05.05
|
Визначні місця Великобританії
|
Назви місць
|
|
Перегляд презентацій
|
|
Поставити запитання однокласникам за переглянутим
|
Написати кілька речень про місце, яке б ти хотів відвідати
|
Розповісти про місце, яке б ти хотів відвідати
|
64
|
12.05
|
Час для читання
« Nelly Bly»
|
Слова у рамці:
a penalty, a mind, a venture, mysterious, upset, to venture; to make a living; to give a chance
|
|
ex. 1b, p.233
|
ex. 1, p.233
|
ex. 2,3,4, p.236
|
|
ex. 6, p.237
|
65
|
16.05
|
Урок корекції знань, умінь та навичок
|
|
|
|
|
|
|
|
66
|
19.05
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
67
|
23.05
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
68
|
26.05
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
69
|
30.05
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|