Щороку 18 травня у світі відзначають пам’ять жертв депортації кримців. В Україні з 2014 року цього дня офіційно відзначають День боротьби за права кримськотатарського народу, а з 2016 року — День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу.

У школі протягом травня проведено наступні заходи:

  • Уроки пам’яті «Запали свічку пам’яті у моєму серці»
  • Перегляд фільму «Геноцид кримських татар: історія зсередини товарного вагону»
  • У шкільній бібліотеці оформлено тематичну виставку «До річниці депортації та День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу»
  • Робота лекторської групи. Прочитано лекцію «День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу»

З метою опанування учнями знаннями Правил дорожнього руху, запобігання дитячого травматизму від автотранспорту, оволодіння навичками надання першої медичної допомоги потерпілому у дорожньо-транспортних пригодах з 15 по19 травня 2017 року по школі пройшов Тиждень безпеки дорожнього руху, в рамках якого проведено ряд заходів «Діти наслідують приклад батьків».

В день відкриття Тижня класні керівники початкових класів провели з дітьми практичні заняття «Будь уважним на дорозі».

У шкільній бібліотеці оформлено виставку спеціальної літератури «Дай руку, вулице» та виставку тематичних малюнків на тему «Знаю правила дорожнього руху», у якій взяли участь 25 учнів. Кращими були роботи таких дітей: Гончаренко Олександри (7 кл.), Антюшиної Надії (8 кл.), Сиводіда Дмитра (4 кл.), Галузинської Світлани (4 кл.)

Серед учнів 5 – 10 класів проведено вікторину «Дорога та пішохід». Переможцем вікторини стала учениця 9 класу Корчмид Тетяна.

Під час Єдиного національного уроку «Безпека на дорозі - безпека життя» класні керівники провели з дітьми наступні заходи:

1, 4 класи – урок – гра «Правила поведінки в громадських місцях»

2 клас – бесіда «Правила поведінки під час прогулянки»

3 клас – урок – дискусія «Дорога додому»

5 клас – гра «Правила дорожнього руху»

6 клас – практичне заняття «Безпека на дорозі. Небезпека велосипедів та скутерів»

7 клас – Відверта розмова «Безпека на дорозі – це життя»

8 клас – Вікторина «Безпека на дорозі – безпека життя»

9 клас – круглий стіл «Правила поведінки в громадському транспорті»

10 клас – дискусія «Безпека на дорозі».

Протягом Тижня організовано перегляд мультфільму «Дітям про правила дорожнього руху від тітоньки Сови», відеороликів про дорожній рух «П’ятихвилинка з Робіком «Правила дорожнього руху», відеофільму «Безпека дорожнього руху».

 

 

Про проведення заходів до Дня памяті жертв політичних репресій

 

З метою патріотичного виховання дітей та учнівської молоді та гідного вшанування жертв політичних репресій у школі проведено по класах уроки пам’яті «У жорнах репресій», під час яких згадували тих, хто став жертвою політичних репресій часів більшовицького режиму. Згадували розстріляну інтелігенцію, знищених радянською владою селян, закатованих патріотів.

Також організовано перегляд відеофільму «Сталінські репресії в Україні» та оформлено в шкільній бібліотеці виставку «Пам’яті жертв Великого терору».

 

                             
 

 

План Тижня безпеки дорожнього руху

15.05 – 1.Відкриття Тижня безпеки дорожнього руху «Дорожня грамота»

2. Практичне заняття «Будь уважним на дорозі» (1 – 4 класи)

16.05 – 1. Виставка-огляд спеціальної літератури «Дай руку, вулице»,

2. Показ мультфільмів «Дітям про правила дорожнього руху від тітоньки Сови»

17.05 – 1.Вікторина «Дорога та пішохід» (5-10 класи)

2.Перегляд відеороликів про дорожній рух «Пятихвилинка з Робіком «Правила дорожнього руху»(1-4 класи)

18.05 1. Єдиний національний урок «Безпека на дорозі - безпека життя»

2. Показ мультфільмів «Абетка безпеки на дорозі»

19.05. 1. Показ відеофільму «Безпека дорожнього руху»

2. Виставка тематичних малюнків на тему «Знаю правила

 

Виховна робота: План роботи методичного об’єднання класних керівників Голова методичного об’єднання: Лютікова Алла Миколаївна Проблемне питання методичного об’єднання класних керівників на 2016-2017 навчальний рік: «Виховання високоморального підростаючого покоління, формування громадянина з демократичним світоглядом, головною особливістю якого повинна бути орієнтація на загальнолюдські цінності» Обласна науково-методична проблема: «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі» 2016-2017н.р. – Формувальний Мета : сприяти професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювати творчість класного керівника, який веде пошуки шляхів збагачення і розвитку змісту, форм і методів виховної роботи Завдання на 2016 – 2017 навчальний рік На сучасному етапі розвитку суспільства особливої актуальності набуває проблема створення умов для розвитку особистості, здатної до самореалізації. У зв’язку з цим проблема формування в учнівської молоді соціальної компетенції є пріоритетною в нашій школі. 1. Спрямувати роботу на реалізацію принципу особистого підходу до учня в педагогічній діяльності вчителів. 2. Зміцнення дисципліни учнів. 3. Виховання учнів в дусі національної свідомості, людської гідності, патріота своєї держави. 4. Збереження та зміцнення фізичного, морального та психічного розвитку дитини. 5. Спрямовувати роботу на розвиток творчої особистості. 6. Приділяти належну увагу формуванню дружнього колективу. 7. Вивчення і узагальнення досвіду роботи класних керівників по використанню інноваційних технологій у виховній роботі. 8. Систематично проводити роботу з батьками по попередженню дитячого травматизму, збереженню здоров’я та життєдіяльності учнів. 9. Проводити різноманітні бесіди з батьками по попередженню дитячої злочинності, на виявлення суїциду, бездоглядності дітей. Основні напрямки роботи шкільного методичного об'єднання класних керівників: - всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів; - збереження та зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців; - виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях; - формування у школярів бажання та вміння учитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення вмінь практично та творчо використовувати набуті знання; - формування в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво; оволодіння засобами пізнавальної та практичної діяльності; - виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого та професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору майбутньої професії й оволодіння нею; - виховання школяра як особистості моральної, відповідальної, людини культури з розвиненими естетичним, етичним ставленням до навколишнього світу та самої себе; - сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників: - організовує колективне планування і аналіз життєдіяльності класних колективів; - бере участь у реалізації програми підвищення професійного рівня педагогів з питань виховання та методики виховання; - планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів; - організовує вивчення та запровадження класними керівниками інноваційних технологій виховання, форм і методів виховної роботи; - спрямовує роботу класних керівників на реалізацію творчого потенціалу та пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень; - координує виховну діяльність класних колективів; - організовує обмін позитивним педагогічним досвідом у досягненні виховних результатів; - обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів; - оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників. Ми виховуємо учня не як носія знань, а як людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь. В.О.Сухомлинський Мета виховної роботи: формування у молоді високої патріотичної свідомості, національної гідності; забезпечити умови для індивідуального розвитку учнів з урахуванням їх особистих досягнень, стимулювання творчої активності, реалізація її в різних видах позаурочної діяльності, актуалізація здібностей та інтересів у виховному середовищі школи

 

17 Листопада  шкільний бібліотекар Брагіна Тетяна Леонідівна  запросила учнів 1-4 класів на чарівне Свято Казки. На казковій галявині вони зустрілися з  працьовитим  Зайчиком, хитрою Лисичкою, неповоротким Ведмедем та сміливою Сорокою. Юні актори  так талановито грали свої ролі, що глядачам не хотілося, аби казка закінчувалася. Познайомитися з нашими казковими персонажами Ви зможете під час перегляду рубрики "Шкільне фото"